«رفتم به سر راه همان خانه و مکتب»...آخرین شنبه ی
اردیبهشت بود و دیگر قرار آن مدرسه لعنتی! برای شنبه، در کار نبود. از پارسال قرار داشتم تا در این سال به کودکی های خودم هم سر بزنم. الان خرسند بودم که ب ویستاباد...
ما را در سایت ویستاباد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 245 تاريخ: جمعه 14 تير 1398 ساعت: 12:52